سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 161804
کل یادداشتها ها : 2044
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
اضطراب شایع ترین پاسخ روان شناختی اعضا خانواده بیماران بستری در بخش جراحی است
دسته بندی روانپزشکی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 288 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
تاثیر مشاوره پرستاری بر اضطراب و رضایتمندی خانواده های بیماران

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

اضطراب شایع ترین پاسخ روان شناختی اعضا خانواده بیماران بستری در بخش جراحی است.مشاوره پرستاری یکی از رویکردهای مورد استفاده در کنترل اضطراب می باشد. تمرکز بر نیازهای خانواده و مشاوره پرستاری ... .

 


  
گذری مختصر بر فیلتر های اکتیو قدرت است که در آن به اجمال در مورد ساختار اولیه و طراحی انواع این فیلتر ها مورد بحث قرار میگیرد
دسته بندی برق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74
پژوهش معرفی مدلسازی و کنترل جبران کننده upqc

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

گذری مختصر بر فیلتر های اکتیو قدرت است که در آن به اجمال در مورد ساختار اولیه و طراحی انواع این فیلتر ها مورد بحث قرار میگیرد.

upqc در واقع ترکیبی از دو فیلتر فعال سری و موازی استکه طرف dc انها توسط یک خازن یا سلف به عنوان عناصر ذخیره کننده انرژی..... .

 


  
در هنر تجسمی وقتی از نقطه نام برده می شود، منظور چیزی است که دارای تیرگی یا روشنی، اندازه و گاهی جرم است و در عین حال ملموس و قابل دیدن است
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
هنر تجسمی و نقطه

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

در هنر تجسمی وقتی از نقطه نام برده می شود، منظور چیزی است که دارای تیرگی یا روشنی، اندازه و گاهی جرم است و در عین حال ملموس و قابل دیدن است. از این نظر در ظاهر تشابهی میان این مفهوم از نقطه با آن چه که در ریاضیات به نقطه گفته می شود، وجود ندارد. در ریاضیات موضوعی ذهنی است که در فضا یا بر صفحه تصور می شود، بدون اینکه قابل دیدن و لمس شدن باشد. نقطه در زبان هنر تجسمی چیزی است کاملاً ملموس و بصری که بخشی از اثر تجسمی را تشکیل می دهد ...

 


  
جهانگردی پدیده‌ای است که از دیر باز در جوامع انسانی مختلف وجود داشته اما با ورود به عصر مدرن به صورت یک صنعت سود‌آور در آمده و مورد‌توجه بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفته است که هر ساله با رشد و توسعه این صنعت چند وجهی مواجه بوده ایم
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
گردشگری و اقتصاد

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

گردشگری الکترونیک نقطه‌عطفی بین گردشگری و فناوری اطلاعات است. امروزه این دو پدیده از فعالیت‌های عمده و بسیار مهم در ایجاد درآمد و ایجاد فرصت شغلی در جهان بشمار می‌آیند. فناوری اطلاعات از حدود دو دهه گذشته در بخش گردشگری بکار گرفته شده و در این مدت روند رو‌به رشدی داشته است. به عنوان نمونه استفاده از اینترنت برای رزرو جا در هتل، رزرو بلیت هواپیما .... .

 


  
توسعه صنایع کوچک و متوسط، رمز توسعه اقتصادی دهه آینده است پن‌روز در نظریه اقتصادهای حاشیه‌ای خود، نظریه اکس و آدرش در تحول ساختار تقاضا و همچنین نظریه الگوی توسعه خوشه‌ای، همه به نوعی برتری صنایع کوچک را در راه توسعه اقتصادی کشورها بیان نموده‌اند
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل docx
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
صنایع کوچک و اقتصاد

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

در دو دهه اخیر تغییرات محتوایی و کیفی بسیار زیادی در بازارهای جهانی رخ داده است؛ حرکت به سوی منطقه‌ای‌شدن و جهانی‌شدن بازارها سرعت گرفته است؛ به موازات آن، دوره تولید محوری به انتهای حیات خود رسیده و دوره مشتری محوری در حال شکل‌گیری است. تولیدکنندگان صنعتی، با هدف استفاده بهینه از امکانات و جلوگیری از هدر رفتن منابعِ با ارزش، تمهیداتی اندیشیده‌اند که نتیجه آن تغییر در ساختار صنعتی خواهد بود.

یکی از مشخصات بارز و اصلی این تغییر ساختار، رشد و ترویج بیش از پیش صنایع کوچک و متوسط است. ما در این نوشتار کوشیده‌ایم عوامل ایجاد چنین تغییراتی را شناسایی و در مورد تاثیر این صنایع بر توسعه کشورهای مختلف بحث نماییم. در ابتدا، تعاریف موجود درباره صنایع کوچک و متوسط بیان شده است... .

 


  
دانلود وکیل و وکالت 2 تحقیق وکیل و وکالت مقاله وکیل و وکالت وکیل و وکالت
دسته بندی حقوق
فرمت فایل zip
حجم فایل 146 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 110
دانلود تحقیق وکیل و وکالت 2

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

 

فرمت فایل : ورد

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 110 صفحه

تعریف وکالت و وکیل معنای لغوی و اصطلاحی کلمه وکیل 1.
درقرآن کلمه وکیل در آیه 167 ازسوره آل عمران در قرآن مجید ذکر شده و مقام وکالت را تقریبا در ردیف مقام بزرگ روحانی و معنوی قرار داده است.
در کلمه و لغت عرب امروزه از کلمه وکیل استفاده نمیشود ودر تمام جزیره عرب و شمال افریقابه جای وکیل کلمه محامی را به کار میبرند.
2.
درفرانسه در فرانسه از کلمه آوکا که به معنی کمک و یاری مظلوم است استفاده میشود.
3.
در انگلیس لغات متعددی برای کلمه وکیل وضع شده است ولی واژه مصطلح لایر معنی حقوقدان میباشد.
وکلا در این کشور به دو دسته سولیسترها و باریسترها تقسیم میشوند.
(lawye r) 4.
درآلمان وکیل در المان تحت عنوان (rechtsanwalt) وبه معنی نماینده حق می نامند.
5.
در ایران وکالت به کسر و فتح اول مصدر از ریشه ثلاثی وکل بر وزن ضرب است.
معنی لغوی آن وا گذاشتن و سپردن کار به دیگری از قبل خود و معنی اصطلاحی آن قائم مقام ساختن و ماذون نمودن غیر کفایت و اعتماد کردن به اوست.
پس موکل کسی است که کاری را به دیگری وا می گذارد و به وی اعتماد و کفایت میکند و وکیل کسی است که کار را به او میسپارند در نتیجه وکالت وکیل قائم مقام موکل شده و در موردی که وکالت دارد به جای موکل متعلق وکالت را انجام میدهد و برای تحقق وکالت وکیل باید آن را قبول کند.
تعریف وکیل از نظر سیسرون یکی از حکما خطبای معروف روم در کتاب خود وکیل را این طور تعریف میکند : ((وکیل مرد صالح و درستی است که دارای اطلاعات قضایی بوده و بتواند با سلاست و جزالت بیان قضایا را بیان نموده و در سایه مشاوره و تنظیم لوایح کتبی و اظهارات خود حقوق مراجعت کنندگان را حفظ و یا آن که راسا" دعاوی طرفین را خود شخصا" رسیدگی نموده مانند یک نفر قاضی آنها را قطع و فصل نماید)).
در عرف عامه وکیل مفهوم دیگری دا شته و بعضی وکیل را مدافع حقوق ایتام و بیوه زنان دانسته و برخی دیگر میگویند در سایه توجه و مساعی وی بدبختان و مظلومین و محرومین از مال و جان به حق خود رسیده و از شر و صدمه غاصبین و متجاوزین به حق مصون و نگهداری میشوند.
ولتر فیلسوف فرانسوی میگوید : ((بهترین مقام ددر عالم شغل وکالت است و کمال مطلوب من در دنیا این است که وکیل بوده باشم )).
ا نگاهی به دوران قدیم اصل و منشا شغل وکالت و مدافع حق به هیچ وجه ملا زمه با پیدایش سازمان قضایی نداشته و از موقعی که بشر منافع خود را تشخیص داد هر گاه اصکاک و تصادمی نسبت به آن مشاهده نمود یا خود مقدم به دفاع و دفع شر از خود شده یا مباشرت آن را نیاب

 


  
تئوری هوش های چندگانه نظریه‌ای‌ است آموزشی که اولین بار توسط هوارد گاردنر تنظیم و ارائه گردیده ‌است
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 45 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
نظریه هوش های چند گانه

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

هنگامی که واژه «هوش» به گوش ما می‌خورد معمولاً مفهوم ضریب‌هوشی (IQ) به ذهنمان می‌آید. هوش معمولاً به عنوان توانائی‌های بالقوه عقلانی تعریف می‌شود. چیزی که ما با آن زاده می‌شویم، چیزی که قابل اندازه‌گیری است و ظرفیتی که تغییر دادن آن دشوار است. امّا در سال‌های اخیر دیدگاه‌های دیگری نسبت به هوش پدید آمده‌است. یکی از این دیدگاه‌ها، نظریه هوش چندگانه‌است که توسط هاوارد گاردنر، روان‌شناس دانشگاه هاروارد، ارائه گشته ‌است. بر طبق این نظریه، دیدگاه‌های روان‌سنجی سنتی نسبت به هوش، بسیار محدود و ضعیف است. گاردنر نظریه‌اش را نخستین بار در کتاب «قاب‌های ذهنی: نظریه هوش چندگانه»، در سال 1983 ارائه کرد. به عقیده او همه انسان‌ها دارای انواع مختلفی از هوش هستند. او در کتاب خود، هشت نوع مختلف هوش را معرفی نموده و احتمال داده ‌است که نوع نهمی نیز به عنوان «هوش هستی‌گرا» وجود داشته باشد....

 


  
در دهه 1920 و 1930 میلادی سه ایدئولوژی مختلف از متن فرهنگ و تمدن غربی سر بر آورد ، چالش های متقابل این سه ایدئولوژی و توسعه طلبی هر یک در نهایت منجر به جنگ جهانی دوم در سال 1939 گردید لیبرال دموکراسی غرب به سردمداری آمریکا و کمونیسم شرق به رهبری اتحاد جماهیری شوروی در مقابل دشمن مشترک یعنی آلمان نازی به یک اتحاد موقت دست یافتند و در خلال جنگ سعی
دسته بندی علوم سیاسی
فرمت فایل docx
حجم فایل 48 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
ناتوی فرهنگی

فروشنده فایل

کد کاربری 8117

بعد از پایان جنگ سرد و حذف تهدید نظامی شوروی که هدف اصلی شکل گیری ناتو بود ، بسیاری از آگاهان استمرار حیات ناتو را غیرضروری دانستند . اما از آن جایی که سیاست خارجی ایالات متحد آمریکا بر اساس یک دشمن و تهدید خارجی استوار است با تئوریزه کردن فضای بعد از جنگ سرد بر مبنای " جنگ تمدن ها " نه تنها استمرار حیات ناتو با ماهیت نظامی را ضروری دانستند بلکه با توجه به چالش جدید غرب در مقابل بیداری جهان اسلام ، شاهدیم که دنیای غرب باز هم همچون گذشته با سردمداری آمریکا به صورت غیررسمی ، سازمانی را در حوزه فرهنگ ایجاد کرده که به تعبیر مقام معظم رهبری می توان آن را " ناتوی فرهنگی " نام گذاشت

 


  
دانلود وکیل و قاضی 58 ص تحقیق وکیل و قاضی 58 ص مقاله وکیل و قاضی 58 ص وکیل و قاضی 58 ص
دسته بندی حقوق
فرمت فایل zip
حجم فایل 39 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
دانلود تحقیق وکیل و قاضی 58 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

 

فرمت فایل : ورد

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 60 صفحه

وکیل و قاضی قاضی در یک محاکمه بر اساس کیفرخواست باید یک قاضی حرفه‌ای باشد (یعنی قاضی دادگاه عالی، یک قاضی دادگاه جزا یا قاضی تمام وقت دادگاه جزا یا معاون و قائم‌مقام تمام وقت یا یک قاضی پاره‌وقت) تقسیم کار بین این انواع مختلف قضات در پاراگراف .

توضیح داده شده است.
دادستانی باید یک نماینده و وکیل حقوقی داشته باشد.
معمولاً متهم دارای یک وکیل است و احتمالاً متهم می‌تواند وکیلی از سرویس دفاع کیفری اخذ نماید.
(وکیل تسخیری) هر چند بعضی از مشاورین حقوقی حق حضور در دادگاه جزا را دارند.
وکالت قانونی برای محاکمه براساس کیفرخواست هنوز معمولاً متضمن انتخاب مشاور حقوقی است که به نوبه خود یک وکیل مدافع را انتخاب می‌کند.
پاراگراف‌های ذیل در ارتباطند با بعضی از جنبه‌های نقش وکیل مدافع دادستانی و متهم و ارتباط آن‌ها با قاضی.
بحث‌ ما در این‌جا اساس آن بر روی تصمیمات و حکم دادگاه‌های قبلی است.
(پرونده‌های تصمیم گرفته شده) و هم‌چنین براساس مجموعه مقررات رفتاری کانون وکلا.
این مجموعه قواعد رفتاری الزام قانونی ندارد (مجموعه قواعد رفتاری وکلا) اما دارای ارزش تشویقی بالایی است و یک وکیل مدافعی که مطابق با روح این مجموعه قوانین عمل می‌نماید نمی‌تواند مرتکب نقض نظامات آن حرفه شود.
سیستم عدالت کیفری در این کشور اساساً اتهامی است.
وظیفه دادستان است که پرونده را از ناحیه دولت ارائه نماید.
و نقش وکیل مدافع برای متهم دفاع از اوست.
نتیجه این‌که مداخله قاضی بایستی محدود به ارائه چهارچوبی باشد که در آن وکلای طرفین وظایف خود را با دقت و به صورت منصفانه انجام دهند.
در پرونده منتشره در روزنامه Times در سال 1994 شکایت نمودند از این‌که قاضی از ارائه ادله ابتدایی (اولیه) به درستی توسط آن‌ها جلوگیری کرده و آن‌چنان مرتباً و به صورت خصمانه مداخله کرده است که امکان یک محاکمه عادلانه را از بین برده است.
دادگاه تجدیدنظر محکومیت‌های آن را نقض و دستوری محاکمه مجدد را داد.
قضات این دادگاه (دادگاه تجدیدنظر) تاکید نمودند که مواردی وجود دارد که در آن‌ها قاضی می‌تواند و به واقع باید دخالت کند.
برای مثال چنان‌چه شاهد پاسخ مبهمی ارائه نماید قاضی باید از او بخواهد که به کوتاه‌ترین شیوه ممکن آن را شفاف‌سازی نماید.
اگر او (قاضی) پاسخ را نشنود می‌تواند خواهان تکرار آن شود تا بتواند به درستی متوجه آن شود.
او بایستی مداخله کند که به منظور کوتاه‌کردن سخنان ناوارد و تکرار به منظور حذف کردن موارد غیرمرتبط و از این شاخه به آن شاخه پریدن و اعمال فشار نسبت به شهود.
در این پرونده دادگاه استیناف بر این نظر قرار گرفت که دخالت قاضی فراتر از مرزهای قضایی مشروع رفته بود.
یکی از پرونده‌هایی که قضات دادگاه تجدیدنظر به آن مراجعه واستناد کردند پرونده‌ی Hulusi بود و در صفحه 385 این مجموعه گزارشات کیفری قاضی Lawton اظهار داشته است.
این یک اصل اساسی در یک محاکمه انگلیسی است که اگر متهمی ارائه ادله می‌نماید بایستی به او اجازه داده شود که این کار را بدون تحت فشار قرارگرفتن یا قطع صحبت‌های او انجام دهد.
قضات بایستی به خاطر داشته باشند که اغلب افرادی که در

 


  
دانلود ویژگیهای پروکسید ساکن در سازه های پلی آنیلین 21 ص تحقیق ویژگیهای پروکسید ساکن در سازه های پلی آنیلین 21 ص مقاله ویژگیهای پروکسید ساکن در سازه های پلی آنیلین 21 ص ویژگیهای پروکسید ساکن در سازه های پلی آنیلین 21 ص
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 1349 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
دانلود تحقیق ویژگیهای پروکسید ساکن در سازه های پلی آنیلین 21 ص

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

 

فرمت فایل : ورد

 

قسمتی از محتوی فایل

 

تعداد صفحات : 30 صفحه

ویژگیهای پروکسید ساکن در سازه های پلی آنیلین چکیده : از لحاظ علم شیمی پلی آنیلین های ترکیبی برای ساکن سازی پروکسیدها (HRP) بعد از فرایند فعال سازی مورد استفاده مورد استفاده قرار می گرفت .
آنزیم های ساکن نسبت به آنزیم های آزاد که تحت تأثیر حلال های ارگانیک (اتانول ، استون و استونیتریل) قرار دارند عملکرد بهتری از خود نشان می دهند (بالای 10%) HRP ساکن شده همچنین وقتی تحت تأثیر روش گرمایی با ضریب گرمایی  قرار دارند نیز عملکرد بهتری نسبت به آنزیم ها نشان می دهد .
میزان PH آنزیم های ساکن و آزاد نشانگر واکنش های یکسانی است .
هر چند PANIO-HRP نشانگر ضریب بالای قلیایی (بین 9.
0-11) و ضریب جایگزیمی حداکثر PH در حدود دو Wcat.
app و km.
app و Kcap و Km مشاهده شد .
آنزیم های ساکن شده نشان دهنده Km-app معادل 5.
20mm0l-1 و آنزیم های آزاد معادل  بدون اسید پیروگالل می باشد .
مقدمه : آنزیم های ساکن شده به عنوان موضوع تحقیقات روی فن آوری آنزیم ها در کاربردهای صنعتی مزایای بسیاری دارند .
[1,2] .
مزایای عملیاتی این آنزیم ها شامل : قابلیت استفادة مجرد ، اشتقاق سریع ، کنترل شکل گیری و جداسازی سریع از میانگین بازخورد می باشد .
روش های متعددی برای ساکن سازی آنزیم ها به عنوان روش های حمایتی وجود دارد .
روش ها وحمایت ها برای ساکن سازی آنزیم های خاصی که برای اطمینان از فعال بودن آنزیم های به هم پیوسته مورد استفاده قرار می گیرد انتخاب می شوند .
بنابراین فعالیت آنزیم های به هم پیوسته ممکن است از صفر تا بالاترین حد بر اساس موفقیت فرایند ساکن سازی متفاوت باشد .
پلی انیلین یک پلیمر محیطی بادوام با ویژگیهای فیزیکی و شیمیایی است که در سالهای اخیر به ویژه به دلیل رسانایی الکتریکی دیگر پلیمرها که در ساختار سنسورها استفاده می شود مورد توجه قرار داشته است .
در کنار این ویژگیهای جالب از لحاظ علم شیمی پلی انیلین های ترکیب شده ممکن است مثل یک سازة پلیمری مناسب با توجه به ویژگیهای شیمیایی از قبیل دسترسی آسان ، ترکیب پذیری بالا ، مقاومت بالا در مقابل دما و PH و مقاومت در برابر میکروارگانیسم ها ، مورد استفاده قرار گیرد .
اخیراً عملکرد بعضی پلیمرهای خانوادة PANI را در ساکن سازی پروکسایدهای (HRP) گزارش کرده ایم .
در این مقاله ویژگیهای ساختار ساکن شده را که با آنزیم های آزاد از جمله ظرفیت واکنش با ترکیب های اولیه ، پایداری سازه های ساکن در مقابل PH و تغییرات دما ، مقاومت عملیاتی ساختار و پارامترهای کیفی Km و Kcat که نشان دهندة عملکرد بهتر آنزیم های ساکن شده هستند مقایسه شده اند گزارش کرده ایم .
مواد و روشها : 1-2-عامل ها : HRP نوع دو بوسیله شرکت شیمیایی سیگما خریداری شده و تحت شرایط خلاء تقطیر شد تا اینکه مایع بی رنگی بدست آمد .
همه عامل های دیگر آنالیز شده و بدون تصفیه مجدد مورد استفاده قرار گرفتند .
محلولها بوسیله آب دیونیزه مهیا شدند.
2-2-پلی آنیلین های (PANI) از طریق اکسیداسیون شیمیایی محلول 0.
44moll-1 و محلول آمونیوم پورسولفات 0.
68 سنتز می شود .
PANI متعاقباً بعد از روشی که توسط السن و اگرن [11] تشریح شده در این روش 2.
5% محلول

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ